EDI-school

Sinds 1 maart 2020 zijn wij een officiële EDI school. Dat betekent alle leerkrachten dezelfde didactische vaardigheden gebruiken bij het aanleren van kennis en vaardigheden. We gebruiken hiervoor de expliciete directe instructie (EDI) waarin we positieve verwachtingen hebben, heldere doelen stellen, oefenen en feedback geven.

Deze methode is evidence based (wetenschappelijk bewezen). Om deze manier van werken te borgen en de kwaliteit te bewaken is er een speciale expertleraar EDI werkzaam op onze school; Janneke Heinen. Tevens hebben we een expertleraar EDI kleuters werkzaam op onze school; Lianne uit de Bosch

Voor scholing maken wij gebruik van onze partner Expertis. We worden jaarlijks begeleid door o.a. Marcel Schmeier.

Lianne
Lianne uit de Bosch