Aanmelden

Wat fijn dat u uw kind wil aanmelden op onze school! Hieronder een kort filmpje waarin uitgelegd wordt wat onze visie en missie is!

Inmiddels is er al weer veel toegevoegd aan onze inrichting en gaan wij graag in gesprek om al uw vragen
over onze school en ons onderwijs te beantwoorden. Tevens krijgt u een rondleiding door onze nieuwe school.

> bel ons: 033-2981395

> mail ons: directie@cbshetsterrenlicht.nl

VOL –>Leerlingenstop: voor kinderen die geboren zijn in het jaar 2020 en 2021 hebben wij een leerlingenstop en werken wij met een wachtlijst. Voor het geboortejaar 2022 en 2023 zijn er nog voldoende plaatsen beschikbaar!
LET OP: sinds 1 januari 2023 zijn de regels door Scholengroep Wijzer gewijzigd en kunnen de leerlingen pas vanaf 2.5 jaar worden aangemeld, aanmelden is mogelijk is tot 1 maart. Jaarlijks wordt bepaald hoeveel leerlingen daadwerkelijk geplaatst kunnen worden. De leerling wordt vervolgens op 3 jaar en 9 maanden definitief ingeschreven op onze school, na het intake-gesprek.

Wat moet u vervolgens doen, als u kind 2.5 jaar oud is:
– Ga naar https://wijzerscholen.nl/ouders/
– U kunt het formulier online invullen, vervolgens het ingevulde formulier downloaden en per e-mail versturen naar info@wijzerscholen.nl.
– Na het inleveren van het aanmeldformulier, ontvangt u binnen twee weken een bevestiging dat uw voorlopige aanmelding is aangekomen.
Vanaf april ontvangt u een bevestiging of uw kind een voor-aanmelding heeft voor Het Sterrenlicht of eventueel een andere school i.v.m. leerlingenstop
– De voor-aanmelding wordt definitief vanaf 3 jaar en 9 maanden, na het intakegesprek.

–Aanmeldingen van leerlingen die nog geen 2.5 jaar zijn, kunnen niet ingeleverd worden.

Bij aanmelden en plaatsen vanaf 2.5 jaar wordt er gekeken naar:
1. Heeft een broertje en/of zusje op school
2. Kiest bewust voor visie en identiteit van de school
3. Woont in schoolwijk/buurt
Deze criteria krijgen voorrang bij plaatsing.
(I.v.m. de overgangsperiode zijn leerlingen die inmiddels voor 1 april 2023 wel een voor-aanmelding hebben gedaan en geboren zijn in geboortejaar 2022 of eerder, verwerkt in ons systeem en weggezet als vooraanmelding. Deze leerlingen hoeven NIET vanaf 2.5 jaar nog eens aangemeld te worden.)

Heeft u vragen over de aanmelding, bel of mail gerust!