Zending

Een keer per maand halen we zendingsgeld op voor de stichting Compassion.  Dit doen we met behulp van een open tikkie.

Vanwege de politieke situatie in India kan dit niet meer naar ons vaste adoptiekind gaan. Vorig jaar hebben we u daarover geïnformeerd. We hebben een nieuw adoptiekind toegewezen gekregen. Het is Estefany Tatiana Vasquez Colindres. Ze woont in Honduras en is geboren op 20-11-2012. Dit zegt ze over zichzelf:

“Ik ben een meisje en ik woon bij mijn vader en moeder. Ik heb één broer en één zus. Mijn vader werkt als bewaker en mijn moeder doet het huishouden. Thuis help ik mijn moeder met boodschappen doen en brandhout verzamelen.Ik ga elke week naar de zondagsschool, maar nog niet naar de basisschool. Ik vind het leuk om te rennen en toneel te spelen”.

We vinden het als school belangrijk om Estefany met financiële hulp en gebed te ondersteunen. Doet u ook mee? Van harte aanbevolen!